10 rémisztő sztori bébiszitterektől

kisertetsztori-011.jpg

Tisztában vagyunk vele, hogy ez a blog horrorfilmekkel, vagy azzal kapcsolatos dolgokkal foglalkozik. Azonban ezeket a sztorikat nemrégiben találtuk, és finoman szólva is meglepődtünk és picit megrémültünk. Figyelem: nem betörésre vagy balesetekre kell gondolni – csupán arra, hogy néha olyan dolgokat láttak, éreztek és meséltek a gyerekek, amitől még a legföldhözragadtabb embert is kirázza a hideg.

“Egyszer az unokahúgomra, Aprilre vigyáztam és éppen fel akartam menni az emeletre, mikor megláttam, hogy April a lépcső alján ül és furcsa, vicces arcokat vág. Odamentem hozzá és megkérdeztem tőle, hogy mit csinál. Erre azt mondta, hogy a fátyolos nénit utánozza. Mivel egyedül voltunk, nem tudtam, hogy miről beszél és mostanában ilyen filmet sem láttunk, szóval megkérdeztem tőle, hogy mégis hol lát fátyolos nénit. Erre a lépcső tetejére mutatott. Ekkor még csak furcsálltam a dolgot és gondoltam, csak hülyéskedik. Elindultam felfelé mikor April újra megszólalt, hogy a hölgy fátyla a nyaka köré van fonódva. Megálltam és megkértem, hogy ismételje meg amit mondott. Elmondta, hogy a néni fátyla a nyaka köré van tekeredve és szorítja a nyakát. Aztán megint elkezdte vágni az arcokat. És akkor jöttem rá, hogy nem vicces képeket vág, hanem egy fuldokló embert utánoz, aki éppen küzd a levegőért.” - Jane, Lexington, Kentucky

“Akkoriban nagyon sokat vigyáztam egy 3 éves kislányra, akit persze nagyon nehéz volt lefektetni aludni, mindig nagyon küzdött az alvás ellen. Egyszer egyre inkább kérdezgette, hogy miért is kell neki lefeküdni. Aztán mondtam neki, hogy azért, mert a kislányoknak ilyenkor már ágyban a helye. Erre abbahagyta a hisztit és felháborodottan az üres sarokba mutatott, majd ezt mondta: “És akkor annak a kislánynak miért nem kell lefeküdnie?” - Melanie, Jefferson City, Missouri állam

“Egyszer az unokaöcsémmel nézegettem a régi évkönyvemet, mikor odaértünk a második osztályosok fotóihoz. Erre a kisfiú rámutatott az egyik képre és felkiáltott, hogy “Ő pont úgy néz ki, mint Nikolas!” Megkérdeztem tőle, hogy ki az a Nikolas, amire csak annyit felelt, hogy “a fiú, aki a szekrényemben lakik.” Ő tovább lapozgatta a könyvet én pedig csak rémülten bámultam rá percekig.” - Joss, Greely, Colorado állam

kisertetsztori-03.jpg

 

“Én mondom, a gyerekek furák. A 4 éves unokahúgom megállás nélkül a nővéréről beszél, sőt, néha még társalog is vele. A probléma csak az, hogy a kislány egyke és fogalma sincs arról, hogy az anyukája korábban már valóban volt terhes, ám akkor a második harmadban elvetélt…” - Anne, Casper, Wyoming állam

“Az ötéves testvéremre, Jackre vigyáztam. A kanapén ültem mikor azt mondta, hogy éppen mellettem ül a barátja, Jacob, aki úgy van felöltözve, mint egy favágó. Mivel egyedül voltunk, eléggé megrémültem egy pillanatra. Erre elnevettem magát és azt mondta, hogy nyugodjak meg, Jacob nem fog bántani, mert nincsenek kezei.” - William, Prescott, Arizona

“Egy négyéves gyerekre vigyáztam. Elég korán lefektettem én meg elkezdtem nézni egy filmet, de elaludtam a kanapén, a szülők ébresztettek fel. Másnap felhívtak, hogy érdekes dolgokat hallottak. A kislány szerint este megálltam az ajtójában és hosszan meredtem rá mosolyogva, nagyon sok ideig. Nemigazán tudtam mit mondani. Nem emlékeztem ilyenre. Azóta se tudom mi történt.” - Brittany, Santa Fe, Új Mexikó állam

“Akkoriban jártam egy fiúval, aki – bár nem szabadott volna – átjött a házba, ahol egy kisfiúra vigyáztam. Nagyon hitt a reinkarnációban és kitalálta, hogy teszteljük a kisfiún. Elkezdett tőle hülyeségeket kérdezni, amire szegény gyerek nem is nagyon tudott mit reagálni, de arra a kérdésre, hogy mivel foglalkozott előző életében, egyszer csak felkapta a fejét és azt mondta, hogy ő régen kalauz volt. Aztán elkezdett úgy integetni, ahogy a kalauzok csinálják a vonatoknál. Hogy ebben mi az ijesztő? Hogy a kisfiú vakon született.” - Nicole, Provo, Utah állam

“Éppen betakargattam egy 2-3 éves kisfiút aki egyszer csak kristálytisztán megszólalt az álmában: “Tudod sose öltem meg senkit. Nem kellett volna levágniuk a kezemet. De a föld úszott a vérben.” Azóta se tudom, hogy ilyet hogyan találhat ki és fogalmazhat meg, vagy akár jegyezhet meg egy 3 éves kisgyerek” - Adele, Yakima, Washington állam

“Borzalmas időszak volt, akkor néhány napja halt meg a barátom, eltalálta egy eltévedt golyó. Vendégségben voltunk, engem elfogott a sírás. Erre odajött hozzám a fiatal unokatestvérem, hogy mégis mi a bajom. Mondtam neki, hogy elvesztettem a barátomat. Erre összeráncolta a homlokát és azt mondta hogy ezt nem érti. A barátom most is ott ül a verandán.” - Jennifer, Madison, Wisconsin állam

“Egy este egy barátnőm gyerekeire vigyáztam míg ők a férjével elmentek vacsorázni. Tévéztem, mikor odaszaladt hozzám a kislányuk egy rajzzal, amin egy felakasztott nő volt. Elborzadtam és megkérdeztem, hogy mégis mi ez és hol látott ilyen csúnya dolgot. Erre komoly arccal azt mondta, hogy a néni kérte meg őt, hogy rajzolja le nekem és jobb lesz ha elbújok, mert ma este eljön értem.” - Sarah, Butte, Montana állam